Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Проблем

    Такаа значи паля си аз тая сутрин, тръгвам и кво......на скорост колата се дави все едно няма бензин, не че се дави просто ту губи мощност ту възстановява. Някакви предположения. Аз имам няколко:
    1. Вода в бензина.
    2. Нещо пак с дюзите.
    Вие да има нещо да добавите.
    "Свини! Вечно ли искате да живеете?!" Фридрих Велики — 1757 г.
    sigpic

  • #2
    Аз имах подобен проблем..., само, че и в допълнение това, че като вдигна 90 градуса, колата гасне и не може да запали, докато не изтине. ХОЛ-датчик се оказа 140 лв. Най-добре да отидеш на диагностика...
    Alfa Romeo Spider 2.0 TS 16V 150 CV
    Alfa Romeo 159 Sportwagon 1.9 JTDm 150 CV
    Fiat Bravo 1.6 GT 100 CV
    _________________
    Skype: glavnia

    Comment


    • #3
      аз имах пролетта подобна случка след сипан кофти бензин...сипах от червениа Редекс добавка за чистене на инжекцията и се оправи....от тогава гледам да не правя гафове с бензина..... но може и друго да е...пробвай това поне като най лесно и ефтино...после диагностика....
      Можеш и да заредиш с някакъв наистина добър бензин да разреди малко...
      Alfa Romeo Spider 2.0 16V Twin Spark 155hp '00 Lusso

      Comment


      • #4
        Видях, че Лешояда пише в една от темите,че е чистил дюзи с ултразвук. Чувал съм, че след това започват проблемите... Това е мое мнение, не искам да задълбавам в това как и по-какъв начин са ме убедили, но твърдя, че не е полезно, ако няма нужда да се прави това... Още искам да споделя, че мойта като я докарах от Италия, по пътя продухвах няколко пъти горивната система по-пътя до филтара. Колата спираше и нямаше приток на бенц. Тука си отворих резервоара откъм бензиновата помпа и открих, че гумените уплътнения на бензиновата помпа са се разпаднали от бензина и от времето и се беше утаила на дъното на резервоара под форматана финни разложени черни петролни частици, които ми затлачваха цялата система от самата помпа нататък, чак до дюзите предполагам. Погледнете си в резервоарите, все пак тези коли не са първа младост. Не след много време ми изпуши и горивната помпа, та и нея се наложи да сменя...
        Alfa Romeo Spider 2.0 TS 16V 150 CV
        Alfa Romeo 159 Sportwagon 1.9 JTDm 150 CV
        Fiat Bravo 1.6 GT 100 CV
        _________________
        Skype: glavnia

        Comment


        • #5
          Благодаря колеги. По всичко личи че проблема е по горивната система. Днес съм на диагностика и след това ше споделя с вас. Стискайте палци да не ме порежат много
          "Свини! Вечно ли искате да живеете?!" Фридрих Велики — 1757 г.
          sigpic

          Comment


          • #6
            Здравей, и аз имах същия проблем вчера, понеже имам GTV от 2 дена Та значи при мен проблема се оказа, че е от вода в свещите. Кладенчетата, където се намират те, бяха наводнени, особено на първия и на четвъртия цилиндър, Виж да не е там проблема, също така може да ти е пропуснала гарнитурата на двигателя, точно в тези кладенчета - пак ще се получи същия проблем. При мен той беше съпроводен със светване на червената лампа "Проблем в инжекциона". Дано не се окаже, че ти капе масалце от гарнитурата, защото смяната й хич не е лесна. За да се смени трябва да се махне горния капак на двигателя. За да ни е гадно - точно на него лагеруват валовете на двигателя, и се искат джадайски умения и специални инструменти за да се свали . Дано е просто водичка, това е най-безболезненото.
            Alfa Romeo GTV 2.0 16V Twin Spark 150hp
            Alfa Romeo 159 2.4 20V JTDm Q-Tronic 200hp

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от b_angelov
              Здравей, и аз имах същия проблем вчера, понеже имам GTV от 2 дена Та значи при мен проблема се оказа, че е от вода в свещите. Кладенчетата, където се намират те, бяха наводнени, особено на първия и на четвъртия цилиндър, Виж да не е там проблема, също така може да ти е пропуснала гарнитурата на двигателя, точно в тези кладенчета - пак ще се получи същия проблем. При мен той беше съпроводен със светване на червената лампа "Проблем в инжекциона". Дано не се окаже, че ти капе масалце от гарнитурата, защото смяната й хич не е лесна. За да се смени трябва да се махне горния капак на двигателя. За да ни е гадно - точно на него лагеруват валовете на двигателя, и се искат джадайски умения и специални инструменти за да се свали . Дано е просто водичка, това е най-безболезненото.
              Тука нещо не мога да се съглася с теб мисля че двигателите са с еднаква конструкция и за да се смени гарнитърата на клапаните от която се пълнят "клденчетата" на свещите не е необходимо да се пипат разпределителните валове и главата и не трябва никакъв специален инструмент освен камъни тип торкс и някакви резачки за скобите маха се горния капак вадят се бобините разкача се маркуча нан картерните газовве и се маха капака цялата смяна трае около 30 мин само че почистването на повърхността на капака е много вашно за да не текне че е много ебана гарнитурата дори да е нова но с малко силикон се решява проблема.
              Но ако говориш за смяна на гарнитура на глава трам си иска инструменти и пети за зацепване на валовете и ремъците.
              156 1,8 ТS 99
              Nissan Murano 2005

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от Novachev
                Тука нещо не мога да се съглася с теб мисля че двигателите са с еднаква конструкция и за да се смени гарнитърата на клапаните от която се пълнят "клденчетата" на свещите не е необходимо да се пипат разпределителните валове и главата и не трябва никакъв специален инструмент освен камъни тип торкс и някакви резачки за скобите маха се горния капак вадят се бобините разкача се маркуча нан картерните газовве и се маха капака цялата смяна трае около 30 мин само че почистването на повърхността на капака е много вашно за да не текне че е много ебана гарнитурата дори да е нова но с малко силикон се решява проблема.
                Но ако говориш за смяна на гарнитура на глава трам си иска инструменти и пети за зацепване на валовете и ремъците.
                Предавам точно това което ми обясни механика при който бях вчера, възможно е да не е прав за валовете, но е вероятно проблема на leshoiad да е това. Чакам да се включи и той за да каже какво е било.
                Alfa Romeo GTV 2.0 16V Twin Spark 150hp
                Alfa Romeo 159 2.4 20V JTDm Q-Tronic 200hp

                Comment


                • #9
                  Leshoiad, казва - преебана дюза! Днес ходих на диагностика. Компресия - 12-12,5. Бубини работят. Едната дюза "плюе". Абе хора вие сте големи късметлии. Каквото и да стане с колите ви (дай Боже по малко да им става) и всичко ви под дупетата. Днес обърнах цяла СтЗ за една дюзичка и няма и няма. Че най-големия майтап беше като ме засилиха за една дюза 600 кинта. та добре че се оправям с нета та веднага в сайта на Bosch, та еля. Добре че щастливо стечение на обстоятелствата утре съм в София. Днес се обаждах в един от магазините на Киров, та чак там намерих в наличност. Проверихме уж по каталожен номер, срвнихме по номера на дюзата на двигателя и по каталожни номера на Bosch излиза си същото. Но човекът каза че бош напоследък са сменявали каталожните номера и като въведе моя му излиза някакъв нов номер но пак си е дюза. Някой чувал ли е за такава смяна на каталожните номера. Цената инъче май към 70лв ми спомена.
                  "Свини! Вечно ли искате да живеете?!" Фридрих Велики — 1757 г.
                  sigpic

                  Comment


                  • #10
                    Забравих - Едно голяма БЛАГОДАРЯ на Proper-Владо, той знае защо.
                    "Свини! Вечно ли искате да живеете?!" Фридрих Велики — 1757 г.
                    sigpic

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от leshoiad
                      Забравих - Едно голяма БЛАГОДАРЯ на Proper-Владо, той знае защо.
                      Е Стига бе колега, нищо не е станало, ти сам си се пребори! Нищо не съм направил
                      Дано утре всичко в Бош е ок.
                      Ако я имаш дюзата под ръка и можеш да я вземеш за да ги сравниш е най-добре!!
                      Че миналата година на мен и НАСО ни бяха дали Ламбда сонди ПО КАТАЛОЖЕН НОМЕР на БОШ и се оказаха други...т.е. имаше грешка в каталога на БОШ (те си го признаха после).....после оправиха всичко разбира се, но при тебе това е кофти ако стане......

                      Да не се случва...ама свиркай винаги ако има нужда. Стига да не съм на работа....действаме.
                      Alfa Romeo Spider 2.0 16V Twin Spark 155hp '00 Lusso

                      Comment


                      • #12
                        Взех първо алтернативата (30 кинта по евтина) ма после се замислих и я върнах и има казах да ми изпратят това което се полага. Са във вторник чакам от Сф да ми изпратят по Еконт инйектора пък ше гледаме. Ше ви държа в течение.
                        "Свини! Вечно ли искате да живеете?!" Фридрих Велики — 1757 г.
                        sigpic

                        Comment


                        • #13
                          Дано всичко е наред. Пиши после как е станало.

                          П.С. аз днеска кви грижи имах..... заредих по принуда за 10лв само от един ЛукОйл ( че бях на огнено червено вече) за да мога да стигна до ЕкоЕлда някоя по път....... и само като заредих.....си е** мамата....ама наистина си е** мамата....
                          никви обороти на празен ход....пускам педала и веднага на "0" и гасне.....нема не искам нема недей.....пълна кретения.....то беше едно предвижване с полусъединител 6-7 километра......мъкаааа....гасне... и не иска да се оправи... пали/гаси....не се оправя.....
                          заредих накрая в ЕкоЕлда и след малко се оправи........баси, колата ми е направо фирмена на ЕкоЕлда.....сипя ли друго и си е************....голям майтап
                          Alfa Romeo Spider 2.0 16V Twin Spark 155hp '00 Lusso

                          Comment


                          • #14
                            Владо там ли беше като заредиха на Лукоил, в смисъл гледаш ли като зареждаш или казваш му какво да зареди и отиваш да плащаш. Щото има вариант оня тъпан да не те е чул кво му казваш и да ти е сложил нафтичка, и ако си имал малко бензин в резервоара и той ти е сложил малко, и после пък си позаредил повече бензин омесило се е и понеже бензина на втората бензиностанция е бил по добър с по голям октан и се е оправила, аз друго обяснение нямам. Ти какво мислиш?
                            "Свини! Вечно ли искате да живеете?!" Фридрих Велики — 1757 г.
                            sigpic

                            Comment


                            • #15
                              аз от както една крава (много се извинявам на истинските дами тук) ми затвори капака и ми прищипа гумата дето държи капачката......вече само сам си зареждам....много рядко давам на някой, но го гледам до последната капка в ръцете!!!

                              И друг път ми се е случвало така от някои бензиностанции!! Аз за това се базикам, че е фирмена и само Еко си иска... майтап се едно има датчик и ако не е ЕкоЕлда почва да симулира умиране и гърч

                              Някои казват, че ако има чип може така да прави?!?!?! незнам, уж сме я проверявали и няма чип..

                              П.С. Любовница кво искаш капризи и аз обичам сирене от 200 Евро с червено вино от Австралия ама никой не ми дава до кат мога ше и угаждам...
                              Alfa Romeo Spider 2.0 16V Twin Spark 155hp '00 Lusso

                              Comment

                              Working...
                              X